söndag 13 juni 2010

Lag mål din dumme faen!!

Endelig er det galenskapernes tid igjen, tid for fri flyt at bannskap, ukontrollerte følelsesutbrudd av den type vi egentlig ikke har brukt siden første trassalder og gledesrop større en det man klarer å lage om et søsken føder en ny verdensborger.
Det er VM i fotball, og da kan man endelig unnslippe kjedelige familiemiddager, nitriste kaffeselskaper og grilling i naboens hage med verdens beste unnskylding til bruk, -dessverre du, jeg kan ikke, det er VM i fotball på tv!!!

Nå er jeg ganske så sosial av meg og liker godt å bli bedt på både det ene å det andre, men jeg klarte altså å få utsatt en ganske stor vennemiddag en gang fordi Sverige skulle spille fotball i et VM.
Kan ikke si at jeg følte meg stolt over det, men da hele middagsselskapet ble utsatt nesten to timer, og jeg satt i godstolen og heiet og hadde det supert slo det meg, men hvorfor få dårlig samvittighet i det hele tatt, en hel verden av fotballelskere har ventet i fire år på VM så da kan vel jaggu et middagsselskap vente i to timer på meg.

Noen ganger er det viktig at lidenskapen rett og slett får sitt utløp og ikke stenges inne, innestengt lidenskap kan fort bli destruktivt, og det vil man ikke ha noe av!

Jeg har selvfølgelig mine favorittlag uten at jeg går til håndgemen eller gjør alt som er i min makt for at andre skal se hvem som egentlig er best å spille, mens andre går lenger en langt.
Jeg har jo en ekstrem stor kjærlighet til Skottland, og kan faktisk føle, for det er det dette er snakk om, å føle, når Skottene uttaler i anledning fotball, jeg heier på Skottland og alle lag som ellers slår England!
England spiller ofte super fotball, men så var det, det med Skottland da!
Vel, mine favoritter har egentlig aldri vært England, men Portugal, Holland, og selvfølgelig alle lag fra Skandinavia, om de da skulle klare å komme til VM, noe som til tider er vanskeligere for i alle fall Norge å gjøre, en for den der kamelen å bruke pengene i et nåløye via himmelen!!!

Vel VM er i gang, lik det eller ikke, men for oss som da virkelig elsker VM i fotball, jeg blir så forbannet jævla glad at jeg spyr!
Sterke ord?
Nei det er lov, det er jo VM i fotball!!!
Yipppiiii

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar