torsdag 31 december 2009

Du er fantastisk, godt nytt år!

Yessssssss endelig er det nyttårsaften!
Den beste dagen på hele desember, min favoritt dag fordi det er den siste dagen på det gamle året.
I fjor sa jeg det samme som i år, at til neste år…da skal jeg, da vil jeg, da ønsker jeg, og ja mye av det jeg ønsket ble til sannhet, ikke fordi jeg håpet det, men fordi jeg klarte å gjennomføre det med en del anstrengelser.
Det samme skal jeg få til neste år også med nye anstrengelser og arbeid selvfølgelig, det er da ikke noe som kommer av seg selv.
I Sverige bruker dem et uttrykk som heter, ”å glida gjennom livet på en rekmakka” om tingene går lett og man ikke behøver å røre på alt for mange fingrer for å få det til.
Jeg har aldri hatt det sånn og om jeg tenker etter litt så er jeg ikke sikker på at jeg ville ha hatt det slik heller, at bare ting legger seg i fanget på meg.
Av erfaring så setter i alle fall jeg mer pris på ting jeg må jobbe litt for å få til, noen ganger kan avstanden til målet virke så fjernt at jeg gir opp, men da det ser som mørkest ut aner jeg et lite lysglimt i det fjerne og jeg bretter opp armene igjen og står på.
Mange av oss har en tendens til å tru at andre har det så meget bedre enn oss selv, vi ser oss blindt på utsiden og antar at deres virkelighet er like det glansbildet de viser opp.
Men ingen av oss er den andre lik.
Vi er blitt noen mennesker i denne verden og ikke en enest er kopi, uansett hvor langt kloningen vil komme, vi er alle en ORGINAL.
Vi er alle en fantastisk person og har alle noe som vi kan tilby andre.
Jeg føler og jeg vet at jeg har mennesker rundt meg som trenger meg, og jeg vet også at jeg har mange venner som gjerne gir meg masse god energi tilbake.
Det er bedre å gi en å ta, et gammelt uttrykk som faktisk betyr mye for meg, fordi hver gang jeg gir, så fyller jeg opp mitt eget lille lager av positiv energi og glede.
Jeg trur på karmaens lov som sier at det du gir ut får du firdobbelt tilbake!
Når tolvslaget slår skal jeg ikke love ting jeg ikke aner om jeg kan holde, men jeg skal i alle fall love en ting, jeg skal sende mine lykkønskninger om et godt nytt år til alle jeg kjenner og som kommer i min vei og at vi sammen kan forgylle livene til hverandre, så godt vi kan.
Livet er det som skjer her å nå!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar